Stress är förnamnet


Hmm.. Stress är verkligen en faktor jag inte klarar av.. =/
Blev kvar lite längre än menat.. Men nu är jag åter hos morsan..
Har just tryckt i mig två alvedon.. Vilket är ganska ovanligt för att vara jag.. 
Ska försöka varva ner nu..
 Känns lite konstigt när man är så stressad att händerna börjar skaka..
Sen benen..
T.o.m ryggen spökade.. helknäppt..
Med andra ord har det varit jäkligt stressigt ikväll.. Fast nu i efterhand inser jag att jag inte hade behövt bli så jäkla nervös.. Jorden går ju fasen inte under om ngt inte riktigt går som det ska! Jag tror iaf inte den gör det..




Nåja... Nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av en rejäl massage..
Eller som Cristina i Greys säger:

"I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man"

Men får jag ngt av dessa? Icke!
Jag ska vänta på bussen halva kvällen för att sen få gå i mörkret och komma hem i natt..
Jag är inte riktigt nöjd med detta!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0