Skoooooor! =)


Underbart!
Mina efterlängtade skor från Kina har äntligen anlänt! =)
Tänke jag skulle lägga ut en bild på mina raringar: se och njut.. =)




Tänkte även jag skulle lägga ut ngn enstaka bild från grillningen i söndag.. Blev ju inte så mkt fotand.. Så det får räcka med två stycken:



- Ja! De där runda sakerna är oxå korv! =P

Justja! Får inte glömma att nämna att jag smakade på en liten tomat också.. Jag gnagde lite på den, och smakade på "köttet" typ...
Kaske ett litet steg för mänskligheten, men ett enorm för mig! Är lite stolt faktiskt. Även fast jag donerade nästan hela tomaten till pippfåglarna.. =)
Men så går det ju när dagis ser till att barn utsätts klassiskbetingning lr vad det nu kallas.. Dumma dagis! Jag kunde ha blivit en utmärkt tomat älskare, men icke!
Tack för det.. =/



Hmm.. Datumet stämmer verkligen inte på bilderna.. =/
Nåja.. Så här frusen och trött var ja i morse..
De va faktiskt kallt även fast solen sken







Mmmhh.. böööcker =)





Näe... Nu är det slutfjantat..
Ja ska rappa på och bli klar här så ja tar mig till ström ngn gång.. Ska försöka hinna med bussen som går om en timme.. Då får jag åter igen anvädning av mitt nyinförskaffade best price kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0