Påsk..




 Jaha.. Då var det påsk då
och jag ska roa mig med att jobba..
Hela helgen lång, och sedan hela veckan som kommer också, förutom på måndag..
Pääääning =)


Nåja..
Gla påsk!  =) ;





Kanske blir lite skrivande sen också..
Diktade ihop ett rejält kärleksdrama som jag ska skriva in i min serie..
Fast det hela är väldigt rörigt och sträcker sig över flera år så jag måste arbeta en hel del med min idé..
Men jag är övertygad om att det kommer bli bra..
och lite äckligt.. =/



Men nu när det är allt tjat om påsken och allt det där så vill jag bara påminna om vad den egentligen handlar om..
Så glöm alla fjantiga kycklingar..
Detta är ett direkt citat från Wikipedia:

"Inom kristendomen firas påsken till minne av Jesus från Nasarets död och uppståndelse"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0