På topp



Hmm.. Då var det helg,.. Finally! =D
Jag var snuskigt trött förut, men nu börjar energin komma krypande, det är ju trots allt fredag!
Sov dock löjligt dåligt i natt.. La mig vid 10.. Men halv 1 slutade jag kika på klockan för jag blev bara stressad av den..
Vet inte när ja somnade.. Sen vakna ja ngn gång under natten.. 
Vaknade dessutom en kvart innan larmet ringde.. Men jag låg ändå och drog mig till halv 5.. =)
Så det har fasen varit en lång dag idag.. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv.. haha =P
Nåja.. den smygande energin har nog inte enbart med helgen att göra..
Den kommer ju periodvis ur tomma intet..
Men att det är helg är ju en bonus =)

Idag hämtade jag desstom ut mina yves rocher grejer.. Så när ja kommer till ström senare ikväll blir det ett hett bad och sen ska jag piffa till mig riktig ordentligt..  Fasen vad ja längtar =)
Kanske blir en liten Baja Päron också, bara för att det e helg! (A)

Fansen vad humöret är på topp! Weeiii!!
Lovelly =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0