Komplimang dag

 
Det har visst bestämt varit en komplimangdag idag..
Först för håret =)
och sen för namnet:

"Jag har alltid tyckt att det inte finns något vackrare namn än Elisabet  på en flicka. När jag var ung bestämde jag mig för att gifta mig med en som hette Elisabet.
- Men du är ju förliten för mig!"





Men  imorse kände jag mig ungefär lika attraktiv som
ett dött djur vid vägkanten med en massa svärmande flugor ovanför.. 
så Såå var det med den saken..



Hmm..
Idag fann jag mig själv se in i ett par ögon som hade samma effekt som om man skulle vistas i
ett rum fullt av mjuka kuddar..
Det var en egendomlig upplevelse...
Men definitivt positiv =)





"Käre gode gud hjälp mig från dessa envisa kvinnor"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0