Jag vill ha 4 Lapplisor, tack!



Snart är det helg.. =) och i morrn är den exakt en vecka tills ja åker ner till systeryster.. Weeiii!! =D
Det är en lovelly dag idag.. Vädret är kanske inte det bästa, men det duger..
Idag är man ledig hela dagen lång.. =)
Hade planerat att ta en lång sovmorgon idag, men det gick inge vidare bra med det.. =/
Men de gör inte så mkt, de blir väl en tidig kväll ikväll då så man örsk upp i morrn..
Vilket för mig till frågan:
Ska jag sova här i ström lr i H-dal??
Kan inte bestämma mig.. =/


Alla har väl hört talas om pojken med guldbyxorna lr vad det nu var..
Hmm.. Ingen som vet var man råkar få tag på sådana lite snabbt? =P



Men nu till det rubriken handlade om:

Vad fanken är det för jäkla fel på bilförarna i Strömsund?!
Jag tror jag ska ta en dag då jag går runt och fotar dessa idioter lite för de verkar ju inte kunna regler..
Verkar ju fan inte ens fatta hur man får och inte får parkera!! Stör mig så fruktansvärt mkt på det..
Något pucko kan få för sig att parkerka mitt på (obs, MITT PÅ) överegånsstället längs enkelriktade..
Vad är det för jäkla fel?!
Och få verkar fatta att det faktiskt ÄR ett övergångställe.. GRRR!
Tror ström är i behov av en lapplisa.. lr typ 10 stycken kanske..
Skärpning!!



Kommentarer
Postat av: amanda

du får gå till strömsunds styrelsen med några arbetslösa kompisar och söka det jobbet och se vad dom säger =P

2009-04-24 @ 13:19:19
Postat av: Elisabet

Haha.. ja de vore ngt.. Då skulle jag fara runt på byn och sprida skräck.. =P Synd bara att man redan jobbar då.. =/ =P

2009-04-24 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0