Jag kommer seriöst inte på ngn rubrik!



Jahapp.. Då var det dags för en H-tur.. Jag måste erkänna att den känns inte alls lika lockande nu som den gjorde då jag tackade ja.. Men men.. Det blir ju en massa päääning =)

Ringde och bråkade lite om min lön igår också, och än är det inte färdigbråkat.. Lr, bråk och bråk.. Det är ju svårt att bråka när de är så tillmötesgående.. Men det är ju bara bra =) De lär väl bli less på mitt tjat så småningom, men rätt ska vara rätt! Och blir det inte det så är ju jag hyfsat duktig på att skriva insändare, mohahaaa! Som sagt: rätt ska vara rätt.

Sen ska man hem till ström idag, är ledig i morrn, så i morrn ska ja på promenix med lilla sötnosen om det är fint väder..  =) Blir nog ingen introdag i ström förrän nästa vecka.. Men men.. De känns riktigt nice att få va ledig, ska ju jobba sen igen på fredag.. =) Pääning pääning..
Tänk vilket flyt ja fått, helt plötsligt! Vart kom det ifrån? =)
Jag riktigt känner hur i princip allt går i rätt riktning
Och det är väldigt, väldigt länge sedan de gjorde det..
Gick i rätt riktning samtidigt alltså.. 
Tänk vad mycket lite tålamod kan ge.
Lovelly   =)



Erhm..?!
Jag läste just mitt horoskop för idag och för i morgon..
De var inte alls lika positiva som ja känner mig..?
Fast jag går nog hellre på mig egen känsla än på några rader skrivna av ngn totalt främling..
Dessutom har ju "känslan" typ aldrig slagit fel.. =)

Tanken är skapande
Så det är ju dessutom inte ett dugg konstigt om saker går på tok om man låter sig oroas av sånt där..
Jag vet redan nu att min dag kommer bli bra, lite tröttsam, men bra =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0