Your thoughts keep kissing my neck



 Nu var det några dagar sedan jag skrev.. Ska väl börja med att säga något om helgen som var.
Den hade ju sina botten napp..
Men även sina höjdpunkter  =)



"Can I ask you a question?

Do you believe in heaven?"





Morgondagens horoskop:
"En till synes obetydlig händelse gör dig på ett överdådigt humör. Du får napp på en förfrågan. Ja, nu vet du vad du ska göra resten av året. Tidvis kommer det säkert att bli kämpigt. Men nöjsamheten i det hela kommer att uppväga mödan"

Idas s.k professionella teorier var att något av följande skulle inträffa:
  1. Jag kommer få ett jobb
  2. Jag kommer bli med barn
  3. Jag kommer hamna i fängelse

     Haha, perp! =P


I morrn är det jobb som gäller, och lika så i övermorgon.. Päääning, päääning!  =)

Just nu lyssnar ja på Rammstein, Dimmu Borgir och Eminem.. Hehe.. en salig blandning - jag vet.. =P
Men de är så bra.. =)  Insåg idag att det är ju en mindre evighet sen ja lyssnade på dessa, och så kan vi ju inte ha det!
Dessutom stör inte blandingem mig så mkt.. Passar utmärkt till det yrväder som jag själv nu råkar vara.. =)


"Justice never wait for the guilty to speak the truth"
// Dimmu Borgir










Your eyes said it all



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0