Framtid



Dagens horoskop:
"Se upp så du inte faller offer för alltför dystra tankegångar. Du är nämligen överdrivet kritisk både mot dig själv och andra. Situationer där du måste välja bland olika alternativ ger dig spader. Du kan dock lätta upp den här attityden om du vill!"

Hmm.. Jag känner mig faktist lite träffad...



Morgondagens horoskop:
"Mycket av vad du är involverad i känns motigt. Mitt i alltsammans får du dock stöd av din partner på ett oväntat sätt. Och du som nästan varit inställd på en brytning. Nu går du en ny "kärleksvår" till mötes istället. Som du ser ordnar sig allt till det bästa!"

Jaså?? =O Det var då fanimej på tiden! =)
Jag måste medge att horoskopet har en lustig tajming med dagens händelser och med några mindre anständiga förslag.. Haha.. Perp!   =P








Ibland känns det som om man kan se in i framtiden.
Man kan - när det gäller vissa saker - se hur långt som helst.
Och när det gäller andra kan man inte ens se en halvmeter frammåt..
Knäppt..
Men då är ju frågan, det man nu faktiskt kan se, alternativet som finns..
Är det värt allt som är innan man når fram dit?!



Ääh..
Nu går ja fan och lägger mig..
G'natt med er gott folk






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0