Försvunnen lön..?!



Först några ord om helgen:

I lördags var jag, Maya, Amanda och Bäbis på kajen och solade.. Riktigt skönt, fast eftersom jag är en sån jäkla pigmentsaknande blekfis så brända jag mig så klart.. Men men.. Det var ju inte helt oväntat..

Igår var Jag, Amanda, Jonas och Mikke o grillade vid kajen.. Roligt, roligt =)  synd bara att de inte va riktigt lika bra väder..




Jahapp.. Dagens första klagan:
VART FAN ÄR MIN LÖN?!
Har blivit något trassel så det verkar som om ingen i kommunen som skulle fått sin lön idag har fått den.. Grrr!



Idag är det städning som gäller.. Passar utmärkt eftersom det regnar så förbaskat.. Ska städa, tvätta, fixa & dona.. Vill hinna med så mkt som möjligt idag för i morrn ska jag och morsan till Rudsjö en sväng.. Och jag vill få all städning och sånt gjord innan ja åker..
Åker ju till Falkenberg på fredag.. =)



Så nu väntar cilit bang på mig.. Hmm.. På tal om det.. Jag kanske borde erkänna en sak:
Jag dödade en äcklig spindel för ngn dag sedan:
Maya lekte med den, när jag insåg vad det var pep jag i förskräckelse och dränkte den chanslösa men skräckinjagande stackaren i cilit bang.. - Den dog...
Så så går det för äckliga kryp som envisas med att dyka upp hemma hos mig.. 
Cilit bang funkar verkligen på allt.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0