Död och förbannelse



Hmpf!! Vilken jäkla skitdag det är idag..
Först får jag mindre i lön än vad jag räknat med.. Så ja längtar tills ja får min lönespec så jag syna den ordentligt för något stämmer uppenbarligen inte.. Så redan där sitter man i skiten..
Som om inte det vore illa nog.. Jag har varit upp på bemanning 2 jävla ggr idag men är ng anträffbar?! ICKE!!
Först är det ngn utbildning.. "Kom tillbaka efter lunch".. 
Jahapp.. Då pallrar man sig dit upp vid 1.. 
Nähenä! Då ska de sitta i möte resten av den här jävla ************************ skit dagen!
Så nu får jag inte lämna in minlönerapport.. Jag får inte lämna in delegationskopian och jag får inte (den viktigaste av alla 3) bråka om lönen.. Grrrr!! 
I morrn jobbar jag ju så då går det ju inte att göra det..
Och på tordag lär väl alla vara "ute på ärenden" för att sedan "ha gått för dagen" vid 11 tiden!! Skulle inte förvåna mig eftersom fredan är en röd dag..  Hmpf!! Som sagt: 

 Skit dag! 





Nåja.. En bra sak är väl att hyran iaf är betald.. Den försvunna lönen har ju ramlat in nu.. Så nu har jag pejjat den sista hyran på min 2a... När ja kommer hem från Falkenberg den 8:e, lr den 9:e lr när de nu blir så är det dags att börja planera utflyttning..




Citat:
"Jag har nog hört allt som dig och Stefan!"

Haha.. Så jävla bra! =P






Tiden rår väl inte på en diamant??


Eller gör den det?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Diamanter är ju inget annat än kol, och allt organiskt material innehåller ju kol, betyder det att vi alla har diamant spår inom oss då? men kol ingår ju även i den kemiska föreningen koldioxid, betyder det att vi alla är en del av växthuseffekten?

Hmm svåra frågor.

2009-04-28 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0