Dagen efter







Söndag..
Till skillnad från festvärdarna är jag inte det minsta bakis idag.. hehe =P
Fast jag var ifs inte ute så länge heller det blev läggdags redan vid 1för min del..
Fast i natt hade jag en mindre trevlig upplevelse.. Väldigt smärtsam..
Jag tror magen försökte döda sig själv eller nåt sånt konstigt.. =/ För ont gjorde det iaf..
Nåja, jag återkommer väl med fler detaljer senare..
För nu är det Alice i underlandet som gäller =)

Och grattis till Amanda som fyller 21 idag =)
Jag måste medge att det känns rätt bra att ha en föregångare.
För nu har ju min nedräkning börjat på allvar.. Mindre än 12 timmar kvar..
Hur gick det här till??
Var det inte nyss årsskifte?!  =O





'''








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0