090406



SNÖÖÖÖÖ!!!
DÖÖÖÖÖ!!!
jävla SNÖÖÖÖÖ!!! Grrr!!
Det ska inte snöa idag! Hmpf...
Förstör ju hela dagen..
jäkla pissväder... =/


 


Nåja..
En bra sak är att ja ska få jobba i morrn också..
Enda negativa är att ja inte tar mig hem förrän mitt i natten typ..=/
Men det är i morrn det: den dagen den sorgen
Timmarna bara ramlar in nu, hehe

Päääning =)




Dagens mål:
* Ta bort Mayas stygn =)        
och
* Få gratis käk av morsan  =)



 
Dagens visdomscitat:
"Jag brukar faktiskt vakna innan jag kliver upp"

Det var iiiinte jag som sa det (A)  =P















Så nu är det ca 21 år och 8 timmar sedan jag föddes..
Vad fanken har jag gjort sen dess?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0