Who stopped the rain

Lyssnade lite på creedence i morsans bil... fasen vad bra dom är!  =)


Hmm..
Har ett erkännande att göra:
Jag gick in i en balkong igår..
Verkligen gick rakt in i den, jag såg den inte.. haha..
det var ju en aningen pinsamt..  :$


Inatt sov jag urdåligt! Vaknade flera gånger under 3 timmar..
Fattar inte varför det var så löjligt svårt att somna?!
Nåja,. Jag fick ju faktiskt en komplimang av busschauffören..  =)
För där stod jag: utan en droppe smink och såg mer död än levande ut..
Och han sa:
"Du är väl under 20"
Men men... Ärlig puck som man är så erkända jag min totala ålder på 21 år..

Nåja..
Efter H-turen jag jobbat idag så kan jag ju bara meddela att det blir en snabbt dusch för min del, och sedan bums i säng, helst före 10!
Och nåde den som vågar ringa mig efter det!
Då är det bäst att det är något livshotande..
Annars finns risken att det faktiskt blir det..

Ha! Fick ju en lustig lösning på hela "jag sover förlite" - grejen
"Du få ta å slut å va ute å fri så myche"
Haha. om den ändå vore väl..
Men men,, Jag vet nog vad som komma skall.. ;)


Näe.. Nu ska man kika på gitarrer innan ja hoppar in i duschen..
Är sugen på att skaffa mig en aukustisk =)


adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0